Գյումրվա տարօրինակ բառերը

IMG_6383_0Իմ տատիկը ծնվել է Գյումրիում: Քսանմեկ տարեկանում նա եկել է Երևան սովորելու` այդ ժամանակ ծանոթացել է պապիկիս հետ, սիրահարվել են և ամուսնացել: Հայրիկս նույնպես Читать далее

Հայրիկիս բանակային կյանքը. Աննա Ղարիբյան

Picture11 577Իմ հայրիկը Ղարիբյան Տիգրանն է: Նա ծառայել է Մոսկվայում՝ Սովետական բանակում: Լավ ծառայելու համար հայրիկիս հաճախակի արձակուրդ էին տալիս: Առավոտյան ժամը 7-ին Читать далее

Եղբայրս զինվոր է. Սոնա Փափազյան

photos_8Իմ եղբայրը Ֆելիքս Թումանյանն է: Նա 18 տարեկան է: Նա ծառայում է ԼՂՀ-ի Խոջալուի 46677 տանկային գումարտակում՝ որպես տանկի հրամանատար: Նա կոչումով սերժանտ է: Կարգապահ Читать далее

Զինվոր հորեղբայրս

134Ես հպարտ եմ, որ հայ եմ և ապրում եմ խաղաղ պայմաներում:

Սակայն այսօր,պետք է հիշել այն զինվորներին, օրինակ հորեղբորս` Հակոբյան Մաթոսին, որոնք իրենց կյանքը չխնայելով պաշտպանել են Հայաստանի սահմանները: Ցավոք, ես չեմ տեսել հորեղբորս, սակայն նա շատ քաջ և բարի զինվոր է եղել: Ես հպարտանւմ եմ և միևնույն ժամանակ ցավով եմ հիշհւմ `Մաթոս հոպարիս:Թող Հայաստանս միշտ հզոր և խաղաղ պայմաններում ապրի: Շնորհավոր տոնդ,հայ զինվոր:

Իմ հայրիկը քաջ զինվոր է. Ռուբեն Ավետիսյան

mskh

mqdefault %281%29Իմ հայրիկը գնացել է բանակ 1993 թվականին: Ծառայել է առաջին հայկական բանակի հատուկ նշանակության ջոկատի 10-31 զորամասում: Մասնակցել է Քելբաջարում հայ-ադրբեջանական պատերազմին: Հայրիկս պատմում է, որ մի անգամ Читать далее